sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

33 (en keksiny otsikkoo)

Itken. Millonkoha oon viimeks pystyny itkee? Ois ihanaa jos vois useemminki itkee...

En enää tiiä mitä teen. Pitäiskö mun muuttaa takas sinne helvettii? Siel ois Elvi ja Kusti... Niitäki hirvee ikävä ;( Mut ei ne kyl mua enää ottais sinne. Äitiki ku on saanu nyt oman ompelu huoneen.  En mä sinne tielle mee... Mut mitä sit teen? Ku en mä vittu näköjää osaa hoitaa mun asioita. Nytki tossa on pöydällä monta päivää venannu kirje mistä en tajuu sanaakaa... Ihana sanojen hahmottamis häiriö<3 Muutenki mun piti jo joku kuukaus sitte lähettää toi yks juttu cd-oniin. Vittu. Miten ihminen voi olla näin uusavuton?! Muistan ku olin pieni nii isoveli haukku mua tyylii päivittäi uusavuttomaks. No ihan oikein ku en osannu sillonkaa tehä mitää oikein. Olin ehkä eka tai toka luokkalainen...

Vittu ku en oikeesti saa asioita hoidettuu.. Toisaalta tykkään tästä stressistä ku ei ainakaa ruokaa tee mieli... Tänää oon syöny 110 kalorii. Jee kohti normaalipainoa<3

Viime yö oli helvettii. En jaksanu nukkuu ja sit oli maha helvetin kipee ja jossai vaihees alko pelottaa hulluna.. Pelottaa oikeestaa vieläki enkä tiiä mikä... Vittu tää huonekki on taas hirveen näkönen... Ehkä heitän kaikki mun tavarat roskii nii pysyis huone siistinä!! Oon taas nii vihanen itelleni... Nii joo iskä muute ku olin pieni nii uhkas et se ottaa jätesäkin ja kerää kaikki mun huoneen lattialla olevat tavarat roskiin jos en siivoo.. Muistan et olin iha paniikissa ku en mä sitä huonetta osannu pitää siistinä.. Jos sitä olohuoneen nurkkaa voi huoneeks sanoo.. No oli siin hyviiki puolii et ku olin siin ennen koulu ikää nii heräsin aina silti kattoo pyjama banaanit ku kuulin alkutunnarin ku isoveljet katto sitä :D Ja joo pää pomppii asiasta toiseen... Ehkä tää ois tässä...


                           Elvi

                                                    Kusti


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Lukijat