maanantai 2. huhtikuuta 2012

Nyt se on vähäksi aikaa ohi

Valvoin sit taas viime yön. Nukuin tos muutaman tunnin. Tänään kävin hoitajan luona (ja jos en oo vielä kertonu nii sanon psykiatrista sairaanhoitajaa vaan hoitajaks).

Sen jälkee menin sieltä suoraan koululle. Tehtiin kuraattorin kanssa väliaikainen keskeytys. Jatkan kouluu sit syksyllä kesäloman jälkeen. Oon sen verran huonossa kunnossa et se oli nyt varmaan parempi näin. Ainakin saa nukkuu. Menin vielä luokan tunnille vähäks aikaa. Luokanohjaaja selitti muille että keskeytän koulun nyt vähäks aikaa..

Oon nii pettyny itteeni. En oo saanu muutaku peruskoulun just ja just läpi. Mitään muuta en oo onnistunu tekee. Ärsyttää itteni. Kaikkee oon kokeillu, monii eri kouluja. Silti oon viel samassa kohassa. En saa mitää onnistuu. Haista paska minä!!

Ei mulla varmaan tässä muuta ollu. Morjesta morjes.


2 kommenttia:

Tietoja minusta

Lukijat