sunnuntai 5. elokuuta 2012

49

Ihan hirvee olo. Haluun vaa kuolla. Ku en mä mitää asioit saa ikinä hoidettuu... Toi koulu pitäis periaatteessa saada 3 vuodessa läpi. Mulla menee 4 vuotee joista on menny 1. Mut saanko sen siinäkää ajassa läpi? En varmana... Oikeesti en saa mitää asioita hoidettuu. Oon pelkkä avuton paska joka ei tajuu elämästä mitää. Ois vaa kivempi jos saisin tappaa itteni... Miks en saa tappaa itteeni? Miks?

Ps. Kukaan ei ikinä kommentoi nii mulla on semmonen olo ettei kukaa ees lue. Ei se mua haittaa jos kukaa ei lue, mut jos joku oikeesti lukee tän nii kommentoi jooko?

3 kommenttia:

  1. Anteeksi, olen todella huono kommentoimaan mitään.. Mutta luen kyllä, aina!

    Voimia sulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mäkin oon huono kommentoimaa :D ihan kiva tietää et ees joku lukee ja kiitos sullekki :)<3

      Poista
  2. Kyllä joku aina lukee.

    VastaaPoista

Tietoja minusta

Lukijat