perjantai 17. elokuuta 2012

53 (läskeyteni)

Ahistaa taas ihan älyttömästi. Oon nii läski. Oon taas lähiaikoina syöny ihan LIIKAA!! Päätin et alan kunnolla laihuttaa vasta loka- tai marraskuu et oisin viimestää kesäks laiha. En enää tiiä. Ahistaa nii paljo taas tää läskeys. Jos pystyisin itkisin nyt PALJON. Mut ku en osaa. Ääääää!!! Ahistaa nii paljo. Muutenki vaa oksettanu koko päivä. Se johtuu ihan siitä ku oon matkapahoinvoiva ja oon tänää ollu kolme kertaa autos ja kaikilla matkoilla huono-olo. Nyt viimesimmällä piti pysäyttää auto ku meinasin oikeesti oksentaa. No edelleen on huono-olo. Tekis mieli oksentaa kaikki syöty ruoka pois. Yääkk! Oon nii läski. HYIHYIHYIHYIHYIHYI!! Ällöttää nii paljo. Mä varmaa huomenna ku oon (ehkä) yksin täällä vanhempien luona nii opettelen oksentaa. Joskus pari vuotta sitten kokeilin mut ei oikee sujunu. Nyt voisin oikeesti opetella. Se ois sit semmonen hätävara jos syön liikaa. Äiti imuroi vieressä xD Mitäköhä seki sanois jos näkis tän tekstin... Varmaa ois pettyneen näkönen ja voihkis vaa. Vitsi ku ahistaa ihan ÄLYSTI. En kestä. Huomenna vekkiin. Pitkästä aikaa.. Taisin keskiviikkona viimeks.. Nyt jo ikävä sitäki.. Vitsi ku pitää huomisee odottaa nää kaikki :( Mut ei tääl ohkolas voi mitää nyt tehä... Ellen mee jonnekki mettää. Hmm... Kiehtova ajatus :D Joo kirjotan taas omii ajatuksii tähän suoraan. Oon tyhmä. Sehän se mun yks lempinimistäki on :D

Joo kiitos jos jaksoit lukee ja anteeks. Moikka

2 kommenttia:

  1. paljon painat ja paljo oot pitkä? onko sulla syytä vihata noin paljoo ittees? ei varmasti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kerro painoo ja pituutta. mun mielestä mulla on syytä vihata itteeni nii paljo ku mahollista...

      Poista

Tietoja minusta

Lukijat