maanantai 6. elokuuta 2012

50!!

Oon unohtanu kertoo et mun vasemmassa etusormessa on hirvee jälki ku raavin seurakunnassa ku ahisti...

Olin nyt muutaman päivän viiltelemättä paitsi et tein viime torstaina(?) vasempaan keskisormeen ja nimettömään samanlaiset... Kaikissa kolmessa on vieläkin 24/7 laastari koska jos ei ois niihi menis karvoja ja mulla on pakkomielle repii ne pois... Eli haava aukeis uuestaan.

Mut joo pointtina oli kertoo et viilsin sit tossa pari-kolme tuntii sitte.. Yks kaveri sano vähän pahasti ja muutenki seinät kaatuu päälle nii oli pakko. Siinäki on nyt laastari ku en haluu verta joka paikkaa..

Ylihuomenna eli nyt keskiviikkona alkaa koulu.. Pelottaa sinne meneminen.. Varsinki jos on kuuma ja meen lyhyt hihasella ja ne näkee mun kädet. Ei se muuten pelottais mut ku viime vuonna en ollu lyhythihasella siellä ollenkaa, mut silti joku sano meijän luokasta toiselle siitä et ku viiltelen nii jotenki sillee huonoon sävyyn. Joo selitän taas hirveen sekavasti mut kuitenki.

Mä lähen nyt nukkuu tai ainakin yritän nukkuu.. Öitä<3

4 kommenttia:

  1. :< voi sinua, mihin kouluun muuten meet :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toka vuos on alkamassa jäken kotityö- ja puhdistuspalvelu linjalla :D

      Poista
  2. Okeeei :) Mullaki alkaa huomenna koulu jäkessä! Jossain Invalidi-liiton koulussa? Tai jossain semmosessa, voimia koulun alotukseen :))

    VastaaPoista

Tietoja minusta

Lukijat