maanantai 30. tammikuuta 2012

Syöminen

Syöminen on mulle v**u* arka aihe. Olin vielä kasi luokalla (2007-2008) laiha. Näin itteni kuitenki puolet lihavempana. Sitte tuli ahmimishäiriö. Söin ekan kerran päivän aikana yleensä koulun jälkeen kotona kun ahmiminen alko. Söin nuudelii kaks isoo pussii ja sit viel kaikkee keksii sun muuta mitä löysin. Aloin siitä sit syömään kavereitten kaa pitsaa useemman kerran viikossa.

Ahmimishäiriö paheni kun menin 10 luokalle Otavaan. Asuin asuntolassa E:n kanssa. Ostettiin kaupasta hulluna ruokaa. Tuntu et otettiin kaikki mitä nähtiin. Iltasin siis söin järettömästi kaikkee muffinsseja ja ties mitä. Loppu illasta olin niin ylensyöny et oksensin "luonnollisesti" eli en työntäny sormii kurkkuu. Jos en oksentanu makasin loppuillan vessan lattialla ku oli nii hirvee olo.

Kun E lähti Otavasta se kai paheni viel vähäks aikaa. Sit päätin et ei enää. En halunnu lihota enää yhtää. Selvisin siis 2010 keväällä irti ahmimishäiriöstä. Olin ehtiny lihota sen aikana noin 50 kilosta 97 kiloon...

Kevään ja kesän aikana ahmimista vielä oli vähän. Mutta 2010 syksy kun muutin Savonlinnaa ravintola koulun perään kaikki käänty päälaelleen. Muutenki voin siellä nii huonosti että välillä olin parikin viikkoa putkeen neljän seinän sisällä. En nähnyt ketään. Söin päivässä noin 200 kalorii. Aina kun pystyin mennä ulos kävelin ulkona jotain yli 3 kilsaa päivän aikana yhteensä. Silloin söin ehkä 300-400 kalorii. Sillon aattelin et söin siltikki liikaa.

2011 keväänä kun olin osastolla en syönyt melkein mitään päivän aikana. Laiduin muutamassa viikossa jotain 7 kiloo.

Marras-joulukuussa kun olin peijaksen osastolla en syönyt ensimmäisinä 3 päivänä yhtään mitään. Ei ees hirveesti heikottanu. Sen jälkeen oon taas jonkin verran ahminu ja paino on heitelly 85-92 välillä. Nyt oon kolmeviikkoo yrittäny syödä vähemmän ja aamulla mittari näytti 84 eli siis ny kolmes viikos oon laihtunu 8 kiloo :)
Oon ollu välillä koko päivänki syömättä. Liikkua oon yrittäny mut ahistuksen takii hankalaa...

Olin taas tänään 19.00 asti hienosti syömättä mut sit kävin kaupas ja nyt söin jotai 700 kalorii ja ei ois pitäny ;( Meen sit viel keskiyöllä lenkille. Pakko laihtuu ja nopee en enää kestä läskeyttä itessäni!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Lukijat