keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Ahistanu koko yön... En siis oo nukkunu ku nukuin päivällä. Eilen aamulla nukuin pommiin ja sit ku heräsin en enää pystyny lähtee kouluu. Suljin kännykät ja söin 10 100mg ketipinorii. Datailin. Kävin hesessäki ostaa ruokaa ja siellä ku olin ketit vaikutti jo sen verra et taisin heiluu aika mukavasti. Sitte siis nukuin sen päivän niitten takii. Toisaalt ihan hyvä vaa et nukuin ku ei oo nyt lähi aikoina muuten saanu unta.

Nyt sit on tosiaan yö ahistanu sen verra et kädet ei oo missää kivassa kunnos. Ei ne kyl nii pahatkaa oo mut silti. Tässä oon nyt muutaman tunnin tapellu itteni kaa et mitä teen ku pitäis kouluun mennä. Koko ajatuskin saa mut sekoomaan. Sit aattelin et soitan koht mun hoitajalle. Mut toisaalt mun pitäis soittaa sille uudelle joka on nyt se mun "virallinen" hoitaja. Mut sille voi soittaa vaan 12.30-13.00 tai jotai sellast. V***u!!!!! En tiiä mitä teen. Ahistun vaa enemmän ku tiiän et mun pitäis mennä kouluun mut en pysty. Sit tulee ajatus et ehkä mun pitäis sit jättää toi koulu kesken ku ei tää onnistu. No se ajatus vaa alkaa ahistaa miljoona kertaa enemmän. Oon nyt siis tälläsessa kivassa oravan pyörässä :) Ja tiiän et jos päätän soittaa hoitajalle nii en osaa kuitenkaa selittää oikein. Ääääää!! Miks tää on näin vaikeeta?

Ehkä vastaan siihen sen eiliseen tekstariin nii se varmaa sit soittaa mulle. Mut jos en mee kouluu mul menee v***u kaikki asiat pielee. Ja jos meen nii sama juttu.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!



1 kommentti:

  1. Jes. 48:10: Katso, minä puhdistan sinut, mutta en niin kuin hopeaa, vaan minä teen sinusta valitun kärsimyksen pätsissä.

    VastaaPoista

Tietoja minusta

Lukijat