lauantai 14. tammikuuta 2012

Tekis vaa nii mieli

Masentaa nii v**u* paljon. Tekis vaa nii mieli... Ees ihan pintanaarmu. Haluun nähä ku veri valuu lattiaa pitkin. En saa tätä pois päästä. Koko ajan mietin terää. Koko ajan kehitän mun päässä uusia ja taas uusia "satuja" kun terä viiltää ihoo. En mä haluu näin tehä se on väärin. Mut siltikin haluun koska se on nii oikein mulle. Mä ansaitsen sen kivun ja kirvelyn. Mä rakastan sitä tunnetta ku on vaikka koulussa ja haavat kirvelee ja kutisee. Mä tykkään tehä joko yhen syvän jonka nään leviivän tai sitten miljoona pinta naarmua jotka paranee nopeesti. Niitä ei tarvii katella kauaa ja ne kuitenki kirvelee oikeis paikoissa viikonki. Se vaa on nii kaunista kun verta valuu haavasta. Ääää. Sekoon tän mun pään kanssa. Ja jalat vaa vipraa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Lukijat